Gazeuse: fris en prikkelend


Gazeuse bedenkt op elke communicatievraag het best passende antwoord en vindt een originele invulling voor zakelijke evenementen. Pragmatische oplossingen die passen bij vraag, doel, budget en opdrachtgever. Niet de mogelijkheden staan centraal, maar de behoefte die er is. Sparren met elkaar, mijn ervaring en creativiteit zorgt voor een frisse en prikkelende aanpak. 

Mijn visie
De naam zegt het al: fris en prikkelend. Precies dat wat communicatie moet zijn en mede daarom heb ik bij de start de naam Gazeuse gekozen. De vrolijke kleuren waarin deze frisdrank ooit verkrijgbaar was en de lokale frisdrankfabriek maakten die keuze nog eenvoudiger. Als de communicatie verfrissend is, valt deze op en creëer je zichtbaarheid en effect. Van visitekaartje tot website, van mailing tot zakelijk evenement, van social media bericht tot belettering van kantoor of vervoersmiddelen.

Opdrachtgevers, hun omgeving, de (technische) mogelijkheden en vragen veranderen continu. Daarom ben ik flexibel, wendbaar en onvermoeibaar. Mijn opdrachtgevers zijn te vinden in retail, zorg, onderwijs en (semi)overheid. Heel divers dus, precies waar ik van hou.

Wat maakt Gazeuse anders?
Gazeuse is uniek. Als drijvende kracht achter Gazeuse werk ik om het maximale resultaat te bereiken samen met externe professionals zoals vormgevers, fotografen, website-bouwers, social media experts. Ieder met zijn of haar eigen expertise, samen vormen we een complementair team, Nuchter, zonder poespas, met humor én plezier en met passie voor het vak en de wil om het maximale te realiseren. Ik ben flexibel en kan snel schakelen, waarbij het doel altijd centraal blijft staan.

Waar ga ik van stralen?
Ik ben echt in mijn element als ik mag denken én doen. Geef mee een vraag of uitdaging waarvoor ik een plan kan uitwerken. Vervolgens ga ik graag aan de slag met het uitvoeren van het plan, als regisseur of co-piloot. En mijn dag kan niet meer stuk als mijn opdrachtgever tevreden is en het beoogde doel bereikt wordt.

Mijn netwerk

Ik werk heel graag samen. Met mijn opdrachtgevers, met vakgenoten en met leveranciers. Samen weten we meer en bereiken we meer. Met een aantal specialisten heb ik een nauwe samenwerking, de Gazeuse partners. Daardoor ben je verzekerd van betrouwbaar advies en vakkundige ondersteuning met één aanspreekpunt. Het Gazeuse netwerk bestaat uit onder meer vormgevers, fotografen, websitebouwers, streaming-specialisten, film/videoproductiebedrijven en tekstschrijvers. Uiteraard is het ook mogelijk om met leveranciers/relaties van opdrachtgevers samen te werken. 

Ook buiten mijn dagelijks werk ben ik actief in meerdere netwerken. Zo deel ik kennis en informatie, onderhoud ik waardevolle contacten en draag ik mijn steentje bij aan de maatschappij. Ik ben onder meer actief in de volgende netwerken, initiatieven en verenigingen: Ledenraad Rabobank Limburg-Midden, Communicatieclub CC-03, Muziekvereniging Poort van Brabant, Hockeyclub Cranendonck, CV De Muuzevangers en De Mijl van Mares.

Leer mij een beetje (beter) kennen

Aangenaam! Ik ben Jolanda Kros, een optimistische communicatiespecialist met ruime ervaring binnen het communicatievakgebied. In 2014 ontstond Gazeuse Communicatie vanuit de overtuiging dat mijn kennis en ervaring ondernemers kan helpen hun communicatievragen te beantwoorden. Ik denk in kansen en mogelijkheden; kan het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Als zelfstandig communicatieprofessional ben ik gewend om in de huid te kruipen van diverse doelgroepen en opdrachtgevers. In de afgelopen jaren heb ik met veel verschillende bedrijven en organisaties samen gewerkt; van praktische uitvoerende medewerkers tot aan bestuurders. Het

 

 

is een vereiste om goed te kunnen schakelen, aandachtig te luisteren, te toetsen en vervolgens te handelen. Mijn energie haal ik uit opdrachten waarbij het gaat om meedenken én meedoen! Ik hou ervan om vraagstukken te ontleden om de opdrachtgever een helder advies te kunnen geven en een communicatieaanpak uit te rollen waarmee het project op een duidelijke en creatieve manier wordt overgebracht. Hierbij is het doel en beoogde resultaat altijd het uitgangspunt en niet het maken van het plan. Tussentijds checken en bijsturen zijn voor mij vanzelfsprekend, omdat de uitvoering altijd inzichten geeft die vooraf niet/anders verwacht of ingeschat worden.

Partners waar ik met plezier mee samenwerk